Wednesday, January 27, 2010

kehidupan ku yg semakin sibukk.. sibukk ker??

Salam..

Agak lama ku tidak menjenguk blog nie.. aktiviti harian ku yg semakin sibuk.. even kelas tak la pack sangat tapi keletihan yg melanda diri ini.. membuat ku tak larat untuk mengadap laptop ku ini lama2.. dan disebab kan itu juga aku xupdate blog ku ini..

Sejak kebelakangan ini... jiwa aku xtenang.. badan sentiasa tak sihat.. serabut jer rasa.. emosi terganggu.. xsuka la keadaan mcam nie.. xsuka jugakk... bila ada perasaan sunyi.. sedih.. cemburu.. sehingga kini aku masih belum dapat membuang negative thinking aku.. kenapa?? kenapa??? hati ku telah disuntingkah???

Aku sendiri xtahu apa yg dah jadi dengan aku... kerana kisah lalu hati ku seolah2 telah terkatup utk menerima cinta baru.. tapi setika dan saat ini aky xpasti dengan diri ku.. benci nya... patut kah aku meyambut tangan nya..? adakah betul keputusan ku ini..? sejauh mana hubungan ini akan berkekalan...? bgaimanakah kesudahan kisah ku ini..?
terlalu byk persoalan dalan diri ku yang hadir dan berlalu tnpa jawapan.. itu soalan hati ku yg serabut tika ini..

Dah lama aku tak rasa rindu... rasa lain bila perasaan itu kembali... rasa sakit di dalam hati ini xdpt luah kan.. hurmmm aku akui aku ego utk menyata kan.. aku takut kerana kisah silam.. adil kah aku berbuat demikian...? hati ku berbelah bagi, patut kah aku mempercayai dan memberi ruang pada hubungan ini..

adoiii penat nyerr pk... sbb 2 aku cuba berlagak biasa..
tapi dalam hati siapa yg tahu.. huhuhuhu


Okey kod aku dapat luah kan sedikit rasa hati di sini..nak ciap p kelas... adoii kelas pg satu then start kul 5 sampai malam huh.. penat..penat... tak pe yana be strong adat la menuntut iLmu kan.. this stOry will be cOntinue.. yana akan cari ruang jugak utk menulis.. daa.. moga sahabat2 ceria selalu...

No comments:

Post a Comment