Monday, August 23, 2010

Aku Di Uji Lagi ~

spanjng bulan ramadan ie.. mcm2 berlaku pada aku lepas satu satu.. nie yg bt life aku xbest.. tp nak bt camana sabar jela... benci pun ada... kekdang aku bertindak di luar kawalan jugak hahaha.. adat la manusia kan... aku sedar kelemahan aku nie..

hari nie aku dan kekwn ada photo shoot glass n silver ware yg tertangguh ari 2.. tp ari nie benda yg sama berlaku lagi dah ada trigger tp xberfungsi lak aduh sama jer la.. tggu n terus menunggu tak dpat gak shoot adoiii sabar lagi.. aku dah stress dah ishh kenapa la jadi cam nie....

sabar n terus sabar... bulan pose kan.. huhuhu.. 2 la yg berlaku untuk pagi hari ari nie... hahahahaha...

aku kena terus keep smiLe sbb kata sis kE.. apa yg terpendam di ati ku mudah terpancar... huhuhu.. benar kan... aku kena amal balik doa penyeri wajah nie...

k lah.. takat nie jela entry aku utk pg nie.. luahan rasa sikit frust, stress n benci bila berlaku kejadian macam nie.. so apakah moral of story nya??? ntah la nnt la aku pk... =)

daaaaaaaaaaaa ~ hope aku terus mampu tersenyum utk melalui liku hari ini..

No comments:

Post a Comment