Saturday, September 18, 2010

kisah hari raya ~

selamat pagi semua... huhuhu

hari nie yana nak share kisah semlm.. semalam dimana fArah mn school mate yana bt open hoUse dekat umah dia di cHeras..best sgt sbb dpt jumpa kekwn lama... dalam kul 3 la kami sampai umah farah.. tp cian farah bz s'sgt sbb nak layan tetamu yg dtg maka kami(aku, miera n aisya) ape lagi buat cam umah sendiri huhuhu... tgh duk tggu kedatangan si yus n pika, aku terkejut dengan kedtgan lup wah..wah... teruja aku jab...

tp part xbest ada ker dia kata ; " yana dah kawin yana??" ish asal la raya tahun nie ramai sgt buat statement yg aku dah kawin?? adoii xmo... lambat kod.... diorg nie.... lagi satu aku bawak sekali si adik sbgai teman.. yg mana xpernah jumpa adik aku plak ciap tnya "kembar ko ker yana???" ai mcm.. sama sgt ker aku ngn adik nie?? cuba korg tgk???


kembar kah??

korang tafsir sendiri..rasa nya xsama lain sesangat kan....

bab aku dah kawen jawapan nya blom dan lambat lagi okey!!!!

tolg lah tnya soklan yg best kit yer lain kali huhuhu... ~ daaaaa


1 comment: