Friday, October 1, 2010

seLamat hari lahir yAna ~ sweet 22nd

entry nie mungkin dah basi..sbb bufday aku dah lama berlalu.. tapi nie la kesempatan yg aku ada tuk mencoret rasa ati bila menjangkau 22 thn nie.. huhuhu geli jer aku dah 22 thn meyh??? - xdpt terima kEnyataan

bufday tahun nie cam xbest sgt tapi aku xkisah sgt pun hal2 bufday nie.. sbb aku tetap rasa umuq aku 20thn huhuhu -sgt poyo-

aku m'harapkan wish dr sesorg tp dia xwish pun.. sedih, geram n tawar ati pun ada ngn hamba allah tersebut n akhirnya aku x lagi m'harap apa-apa pun dr dia. Tp apa2 pun thanks a lot pada insan2 terawal yg ish bufday yana terutama miera shbtku.. terharu sgt... n juga yg berlambak2 wish dekat fB 2.. mekacih sesgt.- cyg korang -

thn nie jugak dua2 ex-bf aku lupa wish hahaha.. xpela asal korg bahagia...

time 2 munasabah diri = so many thIng that i shouLd cHange.. umuq dah 22 yAna!!

p/s; dah tUa dah aku.....

No comments:

Post a Comment