Thursday, January 27, 2011

hati yg resah gelisah ~

hurm lama gler.. gler ker? aku xupdate blog sbb nyer.. byk sbb..

tp today aku nak buah luahan rasa.. sbb aku xtaw nak coret n kongsi pada siapa..
tertekan nyer aku beberapa hari ini kerana keja2 sekolah ~ adat la tanggungjawab!!

tertekan nyer aku dengan hamba2 allah yg cuba membangkitkan soal hAti dan perasaan.. ~ sorry im not ready yet!! pls la.. korang buat aku serabut n xselesa ~

tertekan dgn sikap diA.. siapa?? dia la.... yg suka buat aku sakit hati.... asal la aku buta sgt duk tggu n mengharap kan dia.. asal??!!! tgk.. kat sendiri yg sAkit...

nak jer jErit kuat2!!!!!!

AKU BENCI KAU...!!!!!!

LAST ONE SBB KREDIT AKU YG ADA RM27.OO NTAH SIAPA YG GATAL MAIN TGL RM0.10 URWAAAAAA MANA X STRESS AKU TUE LA SATU2 KREDIT YG AKU CUBA BEJIMAT.. DEYYMMMM!!!

aku rasa nak menangis sesangat sekarang, rasa nak menjerit, rasa nak bebai pun ada... yg pasti rosak mood aku todAy!!!

benci..benci...benci....

1 comment:

  1. sesabar yana..semua tu dugaan untuk kita an...pasal kedit tu, adik penah hilang sploh henget (celkum) tah mcm mane...
    saba yee, dah2 senyumm:)

    ReplyDelete