Friday, December 17, 2010

rindu yAng bertandAng ~

Dikala aku kerinduan.. adakah engkau jua merasakan..?

Dikala aku kesepian.. adakah aku di ingatan mu..??

Dikala aku perlukan teman.. kemanakah hiLangnya dirimu..??

Dikala aku kesedihan..dimana bAhu yg ku rindu..??

Dikala aku keresahan.. dimana ketenangan mu itu..??

Dikala aku mengingati mu.. siapakah aku fikiran mu..??

Atau hAnya aku yg berperasaan begitu..

Sedangkan diri mu bahagia disana di samping temAn-tEman..

Tahu kah kamu bahawa..

Aku tak mahukan wang ringgit dari diri mu,

Aku tak minta kau menghubungi ku setiap waktu,

Aku jua tak minta kau disisi ku sepanjang waktu..

Cukuplah sekadar aku selalu difikiran mu..

Cukuplah kau hAdir setiap kalu aku amat memerlukan mu..

Cukuplah kau ada untuk meminjamkan bahu mu itu untuk ku lepaskan kesedihan dihati ini..

Dan..

Cukuplah sesekali kau membisikkan kata rindu & sayAng mu itu untuk melenyapkan segala keresahan di hati ini..

tApi semua ini mungkin hanya angan-angan ku..

tahukah kamu aku amat merindui diri mu yg duLu..

mengApa semua ini berubah..

setelah ku bukakan ruang ini untuk mu..

Andai hAti ini membeku.. maafkan aku.. bukan aku tidak menyayangi mu..

Tp aku takut untuk terluka lagi..

Andai kau untuk ku…

Ku harap kamu memahami diri ini..

2.29am

No comments:

Post a Comment