Friday, December 4, 2009

hari yg bLur..xder smGt..


kenapa ngn aku hari nie..?? xder smgt sampai aku xp road show bertugas... punyer xder mOod n s'mangat..
(huhuhu rasa bersalah pd en.mUs yg so nicE)
smlm dia msg..xbf huhuhu.. msg2 on the sprt dia ckp nak trun.. so smlm lepak ngn dia.. selepas 6 mOnth la kami break off nie la bawu jumpa semula actually nak jumpa pak cik.. last2 anak dia yg turun.. aku bingung ngn cr dia.. aku ingat dia benci aku.. tp he so nice ngn aku.. after face to face.. kami berbincang hati ker hati.. i cam feel he have some luv 2 me.. tp ntah la aku bingung.. dia pun langsung xluah kan rasa syg 2.. kenapa hidup nie mcm benda kita kena hadapi??? kekdg 2 so complicated... bila kita syg.. owg plak xsyg.. bila kta xsyg.. owg plak syg...

kenapa hati cpt sgt lembut.. itu lah aku.. bkn xpernah aku cuba marah2..ngamuk2..dendam.. paling utama benci... tp aku rasa sakit..mcm bkn diri aku sendiri.. bila smkin aku cuba benci..makin aku ingat ada lah.. so just let it go.. tp di saat aku mmpu berdiri sendiri.. want start news life.. knp kau terlalu baik pd diri nie.. sukar tuk aku mempercayai apatah lg membuka hati ini... arrggghhh tension.. xmau pk...

ya Allah bg lah aku kekuatan tempuh semua nie.. jauhkan lah aku dr godaan syaitan, berilah pertunjuk kepada ku ya Allah.. buntu dan serabut..
moga aku lebih bersemangat esok.. maybe sbb aku sowg2 kat umah that why aku rasa kosong n serabut cam nie.. aper2 pun i have a gud time with him smLm..
jika kau utk ku... moga bahagia ke akhir nya.. jika aku xmmpu menjadi seorg yg istimewa dlm hidup mu.. agar persahabatan nie terus kekal slama nya... kerana ku redha n pasrah ketentuan Illahi..

No comments:

Post a Comment