Tuesday, December 1, 2009

mLm yg bt aku terasa ati.. sEnsitif kaH aku???


Hari nie dengan xcited nyer aku pun on9 sbb smlm xon9..hhmm xsangka erk kekdg aper yg kita bt xsume org suka.. yela 2 kita kena beringat...

tp xsangka dia nak sound yana mcm 2 jerr.. baik xyah add jd friends.. xphm btul la.. bila dia dah ckp mcm 2 aku plak entah angin aper terasa ati sgt2.. nie sedih mlm yg sptutnya aku happy.. sbb semlm dah mgrain teruk.. tp.. terus rasa.. apa salah aku???

kekdg kita dah rasa kita dah bt yg terbaik tp tnpa kita sedar benda 2 membuat org lain menyampah, terasa ati ker,xsuker ker kan..hmm xsume org sama dgn kita n boleh terima cara kita... aku kena ingat kan benda ini dlm diri aku.. apa yg terjadi pengajaran utk aku dalam realiti kehdupan.. bila kita ikhlas menghulurkan persahabatan 2 dan kita mengharapkan benda yg sama xmungkin kerana setiap individu itu berbeza. konsep friendship pun dah berubah hai bila la aku nak jumpa gud buddy nie..
"ku mencari2 teman yg sejati bt menemani perjalanan suci"

~moga Kau temukan aku dengan sahabat yg baik Ya Allah... ~

No comments:

Post a Comment