Thursday, October 14, 2010

aku yg bUkan aku...

hahaha pelik kan tgk tajuk pun ntah apa2...

hurm semester aku rasa aku seorang pelajar yg sgt teruk, seorg shbt yg ntah apa2.. & seorang anak yg kekdg melawan ibu bapa nya... mybe bukan pAsangan yg memahami pasangan nya..??

1. aku rasa sgt tertekan dgn smua yg aku lalui... rasanya masalah yg aku hadapi berpunca dr aku jugak kod.

2. sejak2 aku tertekan aku mula xsihat, xlalu mkn n aku rasa dengan mudah aku kehilangan 2/3 kilo untuk sepnjgn 6 bulan nie.. dah la puasa ari 2 trun 2 kilo... perghh... bila nak gemuk nie...

3. kenapa aku jadi pelajar yg malas n lewat ke kelas.... buruk betul perangai..

4. hubgan aku sesama manusia kekdg ok kekdg aku byk prejudis.. aku xcemburu tp aku selalu
xpuas hati n aku adalah aku selalu bertnyakan pelbagai soklan

5. aku kekdg jadi terlalu sensitif, perasaan marah yg meletup bhgai gunung berapi n aku selalu
out of control..

6. aku xsuka diri aku sekrg ini.. itu yg pAsti.....

ada sesiapa leh tOlg aku nie...???

p/s ; aku yg buntu....

No comments:

Post a Comment