Thursday, October 14, 2010

tHe rest of my Life

entry kali nie pasal maHer zain yg meletup2 sejak akhir2 nie...b4 dia famous bukanaku xajin dgr lagu dia cuma kurang beri perhatian just layan gitu2 shj.. sehingga lah aku dpt taw dia kat mLysia aku nak p tgk konsert dia... tp..............

lepas dah frUst xdpt p tgk konsert 2.. aku pun yOu tube lalu nak dgr lagi lagu dia yg best.. sbab sblum nie aku layan lagu insyaAllah jer.. dgr punya dgr aku terpaut dgn lagu nie ~ tHe rESt og my Life ~ cedap (rasa strawberry) best n layan abis la... lirik dia sgt mempunyai maksud mendalam.. aku terasa sperti di awangan cinta ( ada ker cam tu?? ) - ntah huhuhu

I praise Allah for sending me you my love,
you found me home & sail me,
and i'm here with you,
now let me let you know you have open my heart,

I was always thinking that love was wrong,
but everything change when you came along,
and there a couples word i wont to say ;

I'll be with you
I'll stay by your side
honest & true
till the end of my time
I'll be loving you....loving you....

for the rest of my life
thru day & night
I'll thank Allah for open my eyes
now & forever I'll be there for you

I know deep in my heart
I feel so bless when i think of you
and I ask Allah to bless all we do
you 're my wife, my friends, my strength
now I find my self so strong
everything changed when you came along

I know that deep in my heart
now that you're here
in front of me I strongly feel love
and I have no doubt
and I'm sing loud that I'll
love you eternally...

p/s ; aku suke sesgt ngn lagu nie...

No comments:

Post a Comment