Friday, October 8, 2010

mengapa ada rasa sEdih....

Ai.. apakah yg sedang korg lakukan?? mesti waktu2 cam gini mesti korg tengah tdo, tak pun lepak2 yela hujung mggu.. kluar ngn boyfrenz.. tgk midnight ker... hu3..tapi yg pasti dikala ini aku xboleh tdo..

In few couple day ini (ewah speaking lak..) aku susah n tdo mlm kalu tdo mesti aku terjaga dlm kul 3/4 pg sbb aku mimpi ngEri aishh... atau ini mgkin juga kerana aura exAm 2 dah dekat dia uwuh aku stay up gamak nyer.. okey fuLL stop!!

Apa yg aku nak luah mlm ini pasal hati n pErasaan.. aku jarang nak citer sal benda2 cam gini tp ntah la semenjak 2 menjak nie aku serabut, sedih, down, jiwa ku tErbang, sUnyi n seangkatan dgn nya... hurmmm (sigh...)

aku sendiri xtahu nak luah camana.. xtahu nak citer ngn siapa.. dan aku sendiri xphm ngn diri aku nie... hurmm.. (again..) apa kowg rasa bila sebuah hubungan tue dirahsiakan.. mcm main sorok2...??? until now aku xphm n xtahu jawapan dia.. ada sesiapa nak tolg??
bosan la aku ngn soalan 2.. hope xkuar final ~ lately nie aku sedih, sedih ngn sikap seorg yg aku syg..


hati bertanya ;"syg ker??"

otak menjawab ;"ntah sekrg dah xpasti.."

aku dah penat sebenar nya ikut rentak dia.. penat sgt... aku akui dia byk sabar dgn aku.. tp kekdg dia tak phm aku... nie yg buntu... adehhh.. dan aku tak pAsti akan status hubgan ini ~ bingung ~ naik mgrain bila pk...


mAsing2 cam bt hal masing2.. cara kau mcm xkisah kan aku dah... kau byk belakangkan aku,
kau jarang ada bila aku perlu seseorang tuk aku berkongsi cerita.. tension aku dibuat nya maka sbb itu kekadang aku naik sAwan sbb geram kat kau...

sekrang aku cuba bt biasa...tp pelik kenapa aku sedih bila aku yg rela hati megundur diri...
kata acu, "yana rindu dia la tue" hurm.. it's lyana?? ~ no answer!!
susah kan nak jawab soal hati n perasaan nie... tp kenapa susah sgt kau nak cmpak aku jauh2 dr hidup kau... sedang kann aku tahu bukan aku di hati mu... jgn la main kan perasaan ini.. aku dah naik trAuma dgn relationship..

hurmm... ( again n again..) kalau lah mudah untuk aku campak kau jauh2 dlm hidup aku..
kalau la ada cAra mudah untuk aku ,upakan semua yg terjaLin antara kita... tp...... xda kan..
so what did i do?? buat bodoh jela...................

p/s ; sekrg aku tgh mkn ati dr ptg tadi sedih dengan sikap kau + xsiHat shgga aku xmjamah apa2 pun.. maafkan sy cik perut....

No comments:

Post a Comment