Saturday, October 30, 2010

exAm oh exam..


hurm lama ak xupdate.. bukan x feel nak update cuma kemalasan yg melanda n emosi yg tak stabil buat aku xder mood ngadap semua2 nie.. yg aku tahu aku nak balik umah main ngn zara n ikram tnpa pk semua masalah yg melanda..

pergh semester mmg mencabar..bgaimanakan semester hadapan erkk.. semester ini pun aku dah terabai n tidak terurus huhhuhu ~ cabaran student AD...

mcm2, so many thing happen... baik dr segi kewangan, emosi n peLajaran aku.. tp aku layankan jugak kerana ini semua asam garam kehidupan kan... huhuhuhu

okey isu kali nie pasal exam, balik pada isu exam...
first paper ari 26hb - ctu 553 - hubungan etnik
tp dlm tempoh stdy week 2 aku xdpt fokus n strunggle pada paper nie kerana
kesibukan ngn submittion drAwing n vrd + color thEory
maka dah mcm apa diri nie tuk menyiapkan art work tersebut..

sebenarnya ada masa 2 hari cam 2 la tuk stdy tp mengenangkan tajuk n silibus
yg agak byk tuk dibaca maka aku just dpt stdy last minit..
aku xsuka..xsuka kerana aku xget ready sepenuhnya...

for the first paper mg cam hampeh xyakin langsung ngn apa aku jawab
mmg entah apa2... rasa sgt xpuas ati..
tp xleh salah sapa..saah diri sendiri ~ padan muka aku ~

next paper 3hb aku try buat yg terbaik..
aku nak A.. nak jugak..nak jugak...
so apa lagi stdy la.... internet jer tahu....
sedar diri ckit... huhuhu

akhir kata all the best tuk korg semUa
& sebenar nya aku ada lg satu work xciap 2 runsing 2..
hurmmm... =(

No comments:

Post a Comment