Saturday, October 30, 2010

betul..betuL keju.....


ptg nie nak share cerita p mkn pizZa.. tgk iklan terbaru perghh kecur air liur ~
tambah aku ada sorg kawan yg mmg best ajak dia try mkn western dah tekak, tekak western la katakan...
dia ajak aku ker, aku ajak dia lupa dah la yg pasti masing2 excited la nak try pizza baru 2...

so benda nie xplan pun, time 2 kami g jalan2 asal nyer nak p shoot gambaar assignment aku la..

dia tnya "nak p mana nie"...

"ikut la xkisah... "

"nak p mid? "

"mid ish ada apa??"

diam seketika dan aku mencadangkan :

"pergi....alamanda??"

"uiii jauh nyer xder jauh lagi ker??" kata dia

hahahaha... aku ketawa jer

2 minit kemudian :

"hurmm jom p the mines..lama tak p sana" kata dia

"the mines?? ada apa" - dgn muka bosan

"ada ikan besar..."

"eeee ikan keli besar dlm tasik 2..geli...eeeee.."

"bukan la... ikan emas yg patung tepi tangga 2.."

sungguh hampeh kan.. so dengan itu kami p la the mines... konon nk tgk la apa leh di rakamkan.
jalan..jalan..jalan.. (aik bila nak msuk bab pizza nie) last p survey handphone, lappy... puas2 jalan nampak kendai pizZa..

"awak..pizZa kat bawah tue..."

"hurmm.."- mcm xberminat...

"awak ada 6 jenis keju...nyummmyy cam bEst jer.. nnt nak ajak kwn la g mkn..."

seminit berlalu.....

"ok jom makan pizZa" dengan tiba-tiba kata dia




so kitaorg pun masuk kedai 2.. cari table for 4 sbb table for 2 xcukup tuk kitaorg walaupun kitaorg hanya berdua hahaha.. setelah mengambil order kami pun tggu la bukan xbiasa mkn kat situ selalu cepat jer nie la... dah puas2 sangat, belek la kertas iklan kat atas meja 2..
siap ada word crossing lagi kat belakang kertas 2.. apa lagi kami melyan la game yg ada tp sampai abis xsampai jugak ishh...

tp akhirnya sampai la.. aku pun ngn sopAn makan la. yg dia nie mmg gelojoh benda 2 kan panAs masuk mulut ngn confiden nyer.. aku mana leh cover tergelak jugak ar kat situ hahahaha
tp kesimpulan nyer kat sini mmg best la pizZa 6 cheese 2 siyEs..p la try korang!!

1 comment:

  1. HAHHAHAHHAHAHA SAYE SUKE KEJU~~~~~~~~ roti keju...roti keju...(ala2 sin chan)

    ReplyDelete