Friday, December 17, 2010

cuti semester??

pejam celik..pejam celik.. weyhh dah nak cuti la... huhuhu so apa pLan korang?

Cuti semester kali mmg aku xda plan apa2.. xmcm selepas aku buat part time job kat bR 2.. konon nyer nak berehat di rumah jer n spend time masa dengan ikram sbb dia asyik bising “kenapa kakak sekolah lama sangat?” hehehe.. aku pun rindu jugak ngn dia.. tp 2 la lama2 ngadap xterlayan kerenah 2 beradik 2.

Tp stress juga nak cuti pasal hal barang2 aku nie sapa nak angkut yela aku kena stay smpai 15hb sbb ada mjlis dinner pArt 6 2.. huhuhu…

Sampai merajuk la dengan ayah aku hhuhuhu.. dahsyat x?? aku ingat malam 2 aku dah jadi anak derhaka la sbb blah dari rumah mcm 2 jer.. sedih kod.. t papa yg berlaku biar aku jela yg tahu..

So hope cuti sem kali nie best la.. dan one more thing 18hb dec nie mAjlis kAwin tok wan hehehe.. so 2 la salah satu plan aku… yang lain2 just wait n see apa yg akan aku buat..

Nie jela entry kali nie.. just rasa lega final dah abis but rasa gusar ngn result aku nnt.. rasa bersalah sbb rasa nyer aku cam xcukup preparations.. hurm tggu jela result nnt…

Dah lepas satu tekanan ~


p/s ; mf dah bAsi tp aku nak post jugakbuat penat aku taip n simpan hahaha

No comments:

Post a Comment