Friday, December 17, 2010

aku yg keLiru...

Di kala ini aku xdapat nak lelapkan mata.. apa yg difikirkan apa yg dirunsingkan pun aku sendiri tahu..

Life aku so far simple.. dilahirkan sebgai anak sulung agak mencabar diri ini..walaupun aku lahir dlm keluarga yg kecil, aku, mak , abah n adik. So xperlu adegan berebut brg or makanan.. tp aku jugak xterlepas pergaduhan adik beradik. Malah bila hanya aku dan adik biasa la aka nada ketidak adilan dlm mcm2 situasi yg melibatkan abah n mak aku..

Tentang personal life plak.. aku juga pernah bercinta- ditinggalkan.... bercinta-meninggalkan, bercinta-menyepi tnpa berita dan bercinta ditinggalkan.. sehingga aku serik, takut, dendam, menyampah, penat untuk bercinta lagi..

Dalam byk2 kisah cinta aku yg xpernah kekal in.i aku still baik dengan 2 orang bekas kekasih hAti.. mula2 mmg berdendam giler tp antara semua mereka la yg paling byk dalam hidup aku.. bersama aku, jatuh bangun aku tp apa kan daya.. cinta itu belum cukup kuat gamak nyer..

Kami masing berhubung sbagai kawan..tp mengapa setiap kali perbualan atau diskusi mesti membicara kan pasal hati n perasaan?? Xtahu ker betapa sedih nyer hati ini.. kerana 2 insan ini lah yg banyak mengubah siapa aku yg sekarang.

Adakah aku terlalu berlembut ati??

Adakah aku masih menyayangi sebenarnya??

Tp hati ini beku untuk mana2 lelaki!!, termasuk mereka??

Ntah aku tiada jAwapan itu.. yg pAsti tika aku dilanda resah, kesedihan.. mereka yg hAdir … menjadi pendengar setia ku.. aku selesa bercerita personal thing pada mereka.. aku xrasa malu.. malah mereka menasihati ku, memujuk ku..

Adakah aku rindu??

Tidak… aku hanya menganggap mereka sbgai sahabat ku.. mungkin kerana aku sudah biasa n mereka memahami diri ini.. aku selesa bercerita segala nya dengan mereka…

Hurm.. tp yg pasti akhirnya air mata ini pasti mengalir…

No comments:

Post a Comment