Friday, December 17, 2010

ketEnsionan yg meLAnda diri

Kesabaran aku hilang kali ini.. semua Nampak pksalah aku.. salah dia.. xpulak.. eee tension la cam nie.. balik salah xbalik salah…. Kang xpasal aku jadi anak derhaka… tp agak2 la semua nak hempap atas kepala aku.. yela mak bapak bsing sbb saying n nak tegur aku tp kalu dah dekat 100x sebut yang xelok jerk at aku.. camana 2.. eeee xtahann xsabar dah nie… last2 aku ngadu la kat spupu aku yg sorang nie….

Aku xpaham apa beza nyer aku ngn adik aku nie.. pada adik aku semua elok.. dekat aku nie… Nampak buruk jer.. sedih ar kalu dari kecik dapat layanan mcm nie… sbb aku anak sulung aku kena mengada semua nie.. anak bongsu just goyang kaki???

Dia pun dah xder rasa hormat pada aku… aku rasa sbb mak n abah aku ada lagi kod kami okey.. kalu diorang dah xada xtaw la… tp sekeras ati aku.. aku tetap anggap adik aku.. aku tetap kekdang ngat beli jugak hadiah atau apa2 buah tangan kat dia…. Dia pernah??? Haram… aku still lembut hati dengan orang yg xreti nak jaga ati aku…

Ok la aku xphm perangai adik aku yang sorang nie… aku dah feed up mgadap semua nie.. sbb 2 aku lebih byk mendiam kan diri…

Tertekan..kalu masuk study aku serabut dengan xcukup duit, assignment, due date… tapi kalu cuti lagi tertekan.. bukan xseronok tp ntah semua nak point salah aku… sapa leh sabar.. tp aku nie anak kena la jugak sabar.. eee…. Cuti aku rasalagi serabut… baik aku cuti kat kampong jer kalu mcm nie… semua orang xreti nak jaga ati aku.. bosAn la…

Nie luahan rasa sbb dah beberapa minggu sabar ngn hal-hal mcm nie dlm rumah…

Aku xphm dengan family aku sendiri huhuhu.. buat im still happy with tHem..

No comments:

Post a Comment