Friday, December 17, 2010

resuLt oh resuLt..

beb result dah keluar ar.. 2 3 hari aku berdebar n risau jugak hal result nie.. tp pagi 2 aku xrasa apa2. Dimana….

ada satu pagi 2 aku dpt sms mtk no id hamba allah nie mtk id aku, nak chekkan result .. sbb kan aku xberapa pasti siapa hamba allah 2 aku pun xreply.. so aku pun main terjah internet pagi 2 bukak la student portal for exam result… ALHAMDULLILAH… semua lulus. Tp sayang xdekan.. xper la aku panjat kesyukuran even xdekan pointer aku naik la walaupun ciput huhuhu…

xsangka result aku akan ok.. dan boleh di kata sangat mengejut kan la sbb aku sedar cara aku stdy n usaha aku sepanjang mggu exam xpuaskan hati aku.. so aku mmg mati2 rasa nyer aku jatuh sem nie. Tp alhamdullilah semua seperti yg aku target..

seronok xterkata.. tp ini bukan satu pujian atau kedudukan yg ptut aku bgga kan.. kerana kalu aku lebih berusaha2 mesti aku pun boleh dapat dekan… so aku perlu berusaha lebih, ikhlas dlm stiap langkah ku… lebih serius.. tolak tepi sgaLa yg merunsing fikiran ku.. agar aku lebih focus pada semester hAdapan….

Abah ucap tahniah… mina aku lebih bersemangat dan bersAma azam baru bukti kan aku mampu berjAya… tHanks abah ~

p/s ' lebih bersemangat n rebut anugerah dekan semester depAn ~ lalalala

No comments:

Post a Comment